søndag den 14. juni 2009

Weekend

Ahhh, weekend.
Fredag med sommerfest i efterårsvejr. Heldigvis lod de lækre grillede jomfruhummere sig ikke på af, at det stod ned i stænger hele aftenen. 

Lørdag var der spinning og en gåtur rundt i byen på programmet - i tørvejr. Meget dejligt. Og snak med M helt fra Kina. Meget, meget dejligt.

Søndagen bød på brunch og endnu en time på cyklen plus det løse: Kaffe, avis, lidt tid på altanen, vasketøj, tid ved computeren og sådan.

Og med hensyn til opvaskemaskinen, så er den ikke sådan lige at få tilsluttet. Jeg må søge lidt ekspertbistand i morgen... For nu skal der snart vaskes op (af maskinen altså).

Jeg savner M og glæder mig sååååååååååååååååååååååååååå meget til, han kommer hjem (han kan ikke læse dette, for Bloggeloggen er for skrap kost for kineserne - jeg er åbenbart censureret!)! Når M kommer hjem, får jeg nok også lov til at låne kameraet igen, så der også kan komme lidt til øjnene her på bloggen. 

Ingen kommentarer: