mandag den 24. november 2008

Fredag aften var jeg her

For at købe startbox med køkkengrej. Det var nærmest som at flytte hjemmefra igen. Det var en fornøjelig tur, hvis man ser bort fra de 25 minutter, hvor jeg ventede på en bus, der var gået i stykker (Det er altså koldt at stå og trippe på frostkolde fliser ved Gentofte Station).
I stedet kan man glæde sig over, at bussen havde stoppested lige ved IKEA, at startboxen var sat ned med 200 kr, at badehåndklæder (dog af tvivlsom kvalitet) kun koster 8 kr. stykket, at min kollega J kom og hentede mig, at cykelturen i sne fra Nørreport var flot og hvid, at pizzamanden ikke blev bange for mig iført sne fra top til tå, da jeg hentede den bedste kartoffelpizza nogensinde, at M havde skruet op for varmen og charmen osv. osv.

Det er vist godt nok her i Kbh.

Ingen kommentarer: