fredag den 14. november 2008

Arrgh - Morgentrafik i København

Kombinationen af regn, ingen gummistøvler, kuffert, regtøj, cykel, taske og rygsæk var mere end umulig at praktisere. Da kufferten var faldet af cyklen mre end tre gange inde jeg overhovedet var kommet væk fra Husumgade gav jeg fortabt... og ringede efter en vogn (som det helt sikkert ville hedde, hvis jeg var mindt 75 og fra Holte). Min redning blev en meget venlig taxachauffør og en dankortkvittering på lidt mere end 200 kr. Tja, sådan kan man også bruge sine penge.

I eftermiddag går turen til Nordjylland (derfor kuffert!). Dejligt. Det glæder jeg mig til. Jeg tager flyveren, for udsigten til mere end fem timer med Harry og DSB var lige rigeligt. Og en sød kollega har lovet at smide mig af i Kastrup. Også dejligt.

Ingen kommentarer: