søndag den 8. februar 2009

Så er den weekend næsten forbi

Men der er godt nok blevet nået meget siden, der blev ringet ud på jobbet i fredags.

Først havde jeg besøg til kaffe og snak om masser af musik og sådan (og jeg kom vist til at love noget med at øve lidt mere flittigt!), inden M kom hjem, og en laks blev grillet og charmeret med fløde og spinat.






Lørdagen blev brugt på en udflugt til Malmø, hvor vi fik et par temmelig gode pizzaer, så en masse grønne busser og en "isbanan". Cykelturen fra København H til Amager derimod går ikke over i historien. Slud i rå mængder gjorde koldt og vådt. Øv. Derfor var valget af metro og s-tog til aftenens middagsselskab på Østerbro ikke svært. Godt selskab, god mad, godt humør og en godmodig hund ved navn Laurits. Hyggeligt.

På vej hjem igen tabte jeg en af de flotte, flotte øreringe, som jeg fik af M i julegave. Opdagede det først i bussen. Øv, øv. Så ud i slud-vejret og tilbage til stoppestedet. Og hvor heldig har man (altså jeg) lov at være? Jeg FANDT den. Så det var næsten som at få gaven igen. Højt humør på resten af turen.

Og søndag var søndag: avislæsning i sofaen, frisk luft ved Islands Brygge, træning hos SATS, hygge med M...




Ingen kommentarer: